Alla inlägg under februari 2017

Av Klara Hasselvik - 22 februari 2017 20:35

Hej! <3
Idag ska jag skriva in saker jag stör mig på så hoppas att ni gillar detta!

1. När folk skriver som man säger, att de skriver som de pratar och då fattar man inte ett skit av v de menar.

2. När folk blir arga för INGENTIN och då menar jag verkligen ingenting det hatar jag!

3. iPhone updateringen när man måste stycka på hem knappen för att kunna slå in kåden, kanske för att jag har en dålig och gammal telefon men.

4. När man älskar en sak och så kommer det nån och säger
- asså det där är ju jätte dåligt, hur kan någon gilla det där.
Ja menar vad ska man säga!

5. När någon inte kan ärkänna att man är lite ful just den dagen, jag menar jag blir inte ledsen av det.

Men det är det jag kommer på nu så vi ses i nästa inlägg! Hejdå! ? kom-ihåg att gilla inlägget. Och kommentera om du vill ha fler inlägg med der här stuket!

Av Klara Hasselvik - 1 februari 2017 20:45

Hej!?
Jag har varit så himla himla himla glad de senaste dagarna. Varför? Jo, i onsdags förra veckan fick jag beta att jag har kommit in på musikskolan! Jag har väntat på att få komma in på musikskolan i två år, och nu äntligen. Min första lektion var idag kl 15:15. Det var jätteroligt min lärare heter Kerstin och hon är jätte snäll. Vi har pratat om andningen och vi har börjat sjunga låten Sing me to sleep med Alan Walker. Det känns så bra att få utveckla min sång eftersom jag började sjunga hemma samtidigt som när jag började prata, så ca 10 år. Och jag har älskat det sedan dess även fast jag inte har varit så speciellt bra...
Tack för att du läste det här inlägget! Det gör min dag!
Dela gärna min blogg så blir jag superglad!
Älskar er såsen vi i nästa inlägg! ??

Ovido - Quiz & Flashcards