Alla inlägg under januari 2017

Av Klara Hasselvik - 9 januari 2017 18:24

Hej!   Idag ska jag tippsa om en hemsida som jag & mina vänner har gjort.(https://skvallermedoss.jimdo.com)  Vi har verkligen lagt ner tid på den så det vore super roligt om ni skulle vilja gå in & kolla in den.

Där kan du läsa:

 * Rolig fakta

 *skvaller

 *lite recept

 *mycket mer

 

Glöm inte att följa mig på musically @klarahasselvik

 

Ses i nästa inlägg xxx klara  

Av Klara Hasselvik - 5 januari 2017 20:34

Hej!
Vill börja med att säga att jag är super glad för alla mina nya läsare, tack så jättemycket! ? Men idag ska jag ge några shoute utes till några av mins kompisar.
Ubah: du är en jättefin vän & person. Det är inte bara jag som önskar att du inte har flyttat. Men jag hoppas att du får ha det bra! ?

Musse: du är en jättefin vän, du finns alltid om man behöver dig. Du är snäll, & obeskrivlig! Även om det blir lite "krångligt" ibland finns jag alltid här! ?

Lydia: Du är en av minabästa vänner, vi har kännt varandra så länge jag kan minnas. Du finns alltid, du ör pålitlig & jätterolig! Tycker om dig & värderar dig högt! ?

Angeline: Även du är en av mina bästa vänner, vi bråkar typ aldrig & det gillar jag. Vi har ganska lik smak på det nästa & vi fattar varandra! ?

Det var alla detta blev ett ganska långt inlägg men jag hoppas att nu gillar det! ??
Vi ses i nästa inlägg! xD

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards