Alla inlägg under oktober 2016

Av Klara Hasselvik - 19 oktober 2016 20:42

Hej  

idag harjag varit i skolan (som alltid)  men det var ingen vanlig skoldag, det var "min bästa dag" det går ut på att ett par dagar innan själva dagen allt sjer på får man välja två saker man vill göra denna dag.  Man kan välja på t.ex att åka skrdskor, spela brädspel, måla, yoga, lekar mm.  Du får göra en sak före lunch & ett efer lunch. Jag valde att åka skridskor före lunch & yoga efter lunch.
En rolig historia om detta!!!
Dage innan fick alla veta när vi skulle göra vad, MEN de ropade inte upp mig, så efter skolan fick jag välja när jag skulle göra vad & om jag ville fick jag byta. Så jag kunde annpassa mig till vem jag vill göra vad med & när. På det sättet var det min bästa dag. Det var allt för idag men vi ses i nästa inlägg.   
Av Klara Hasselvik - 16 oktober 2016 19:37

Hej?
Idag har jag inte gjort något speciellt, jag var med en kompis det var allt! Igår byggde jag & brosan en koja i hallen den blev superstor. Vi kunde sova i den men det gjorde vi inte. Jag har gosat med Morot också om du inte vet vem Morot är så kolla in min "get to no me tag" så får du veta det. I fredags hade vi prov på Sveriges landskap, det var svårt att lära sig 25 landskap & var de ligger, en hög topp & var den ligger, alla älvar & alla öar & sjöar. På onsdag har vi min bästa dag (berättar mer på inlägget på onsdag) det ska bli kul. Det har inte hänt något annat vi ses i nästa inlägg, som förhoppningsvis blir på onsdag som sagt men vi ses då! ??

Av Klara Hasselvik - 11 oktober 2016 21:17

Hej

Idag hade jag tängt att bara updatera er om vad som har hänt på sistone. Idag har vi tagit vaxin för livmodercanser, det var ju en speciell uplevelse. I döndags var jag på bugg tävling i Luleå, det var super kul jag kom på tredje plats. Hela klubben kom på pallplats. Jag dansar i lycksele bugg och swing, och jag har och har haft världens bästa tränare. Igentligen började jag dansa för att min moster var tränre men det visade sig att det var superkul. Men min moster tränar oss inte längre.  Igentligen har jag inte så mycket att skriva men hoppas att detta funkar. Ses i nästa innlägg hejdå!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards