Alla inlägg under november 2016

Av Klara Hasselvik - 20 november 2016 23:15

Hej!
Jag har varit sjuk de senaste dagarna iallafall i fredags o resten av helgen nu är det söndag kväll, klockan är 23:07 och jag borde sova men det kommer inte gå så bra. Kommer att vara hemma imorn också. Jag gillar inte att vara hemma för jag sitter bara vid mobilen för det finns inget att göra. Om någon hat något förslag på vad jag kan göra när jag är hemma och förkyld skriv i kommentarerna. Mamma och pappa var i Umeå i helgen, de köpte en ny laddarsladd till min dator. Jag hade slarvatbort den andra. Så nu kan jag använda den igen, jag fick även en ny laddarsladd till mobilen den är rosa. Nu är klockan 23:13 så jag måste sluta hejdå!
PS vad ska jag skriva som avslut skriv i kommentarerna! ???? följ mig på musical.ly jag heter Klarahasselvik

Ovido - Quiz & Flashcards