Alla inlägg under juni 2016

Av Klara Hasselvik - 23 juni 2016 19:34



Hej igen!! Nu bloggar jag från min iphone, hoppas att det blir som det brukar. Idag vaknade jag och var sååååå hungrig!! Det var helt sjukt. Och sedan så åt jag frukost, i typ 2 min. Jag duschade.  Farmor och jag åt lunch på Lilla bagis. Sedan gick jag hem och så kom en från mitt band och då repade vi och det var det vi gjorde,inget mer. När hon hade gått hem så började det rengna, åska, blixtra, hagla, det gick inte att prata när man var i inglasningen det hördes inte alls, man var tvungen att skrika. 🌩⛈🌂 Nu är vi i stugan och som tur är varken regnar eller åskar det här💩 Jag tror att nästa inlägg blir en DIV, det blir spämnande för jag har aldrig gjort en sådan tidigare. 

 

SES SNART IGEN // KLATCHEN 😘                                                                                                                                                       PS snart midsommar 😊 

Av Klara Hasselvik - 22 juni 2016 21:34

HALLÅ HALLÅ

Idag har jag repat med bandet, fast man kan väl inte säga att jag repade med bandet vi är fyra stycken  nu var vi bara två. Men vi fick många saker klara vi skrev en ny låt och satte musik till den, vi fick hjälp av min fantastiska granne med att för första gången stämma gitarren. Tidigare har vi spelat med en ostämmd gitarr, nu låter det mycket bättre. Och snart är det ju midsommar. Midsommarstong? Kräftor? Kransar? Sill? Dem ska vi ha iallafall. Jag vet inte vad man brukar ha men...

Nu är ju EM. Just nu sitter jag i soffan och ser på Sverige - Belgien heja Sverige!!! Zlatan, Albin ,Martin vem ska man kolla på? Men jag är ju inte så intresserad men  det är lagomt kul att kolla på min pappa och min bror skrika så dramatiskt som går JAA!!!!! NEJ!!!!! KOMMIGEN DÅ!!!!!!  De är målade gul och blå i ansiktet och de är fastrlistrade vid tv:n. De ser och skriker som om livet hänger på det. Jag fattar int ske det är massa män som sparkar på en boll in i ett mol och så ska det andra lagets målvakt försöka fånga bollen. SAY WHAT???? Detta är andra gången jag skriver detta jag skrev samma sak men när jag skulle ladda upp det så tappade jag internetet så allt jag skrev försvan och gick inte att få tillbaka så det var bara att börja om men nu ska det nog funka. hoppas jag!!!

Av Klara Hasselvik - 21 juni 2016 16:54

Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Klara och på denna blogg kommer jag att skriva om både mitt liv ( vad jag tycker o tänker) och dela med mig av sådant jag tycker är kul tex pyssel, DIV, mode m.m.  Kanske lite smink om det finns möjlighet, även om jag inte sminkar mig. Hoppas att det är något som är kul och interssant att läsa.

 

                                            OCH SKRIV INGA HATKOMENTARER JAG ÄR BARA 11 ÅR

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards