Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Klara Hasselvik - 14 augusti 2016 20:31

Hej!!

Ledsen att jag inte har lagt upp något den senaste månaden, jag har inte haft tid. Men nu har jag äntligen tagit mig friheten att skriva lite. Det kommer troligen att komma inlägg oftare nu när jag börjar skolan igen. Men nu behöver jag inte skriva mer så låt oss gå till tagen


Namn: Klara Hasselvik

Smeknamn: Klatchen

Födelsedag: 10 juni 05 alltså 11 år

Stjärntecken: tvilling

Hårfärg: mörkblond, enligt endel ljusbrun

Ögonfärg: grön

Höger/vänster hänt: höger

Favoritlåt: smoke and fire med Sabrina Carpenter

Favoritfärg: rosa

Favorittidning: Top model

Har du något djur: ja en kanin som heter Morot 

Idol: min kusin Cornelia hon är bäst

Vad har jag på mig: ett par mörkblå jeansleggings och en svart t-chirt

Hund eller katt: kanin

coca cola eller pepsi: coca cola

språk: svenska

Köklar eller viker du toapappret: viker, förstår inte hur men kan knyckla toapapperet


Tack för att du läste detta  inlägget så ses vi i nästa!!   

Ovido - Quiz & Flashcards