Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av Klara Hasselvik - 12 augusti 2017 21:32

Hej hej!  I detta inlägg ska jag ha en Q & A. Jag skrev på snapchat att ni skulle skriva frågor till mig så dom ska jag svara på nu  

Första frågan är från en anonym person som undrade om jag är kär, & jag är inte kär för tillfället, men jag har nyligen varit det.


Andra frågan är från Ubah hon frågar vilka mina bästa vänner är och om jag längtar till skolan, & jag vet faktiskt inte vilka mina bästa vänner är men några är Lydia, Tilde& Nora! till andra frågan, jag längtar men samtidigt längtar jag inte, det ska bli skönt att komma tbx till rutiner men pga kompisar så längtar jag lite mindre.


Tredje frågan är från Alex & han undrar vad jag ska göra imorgon och jag vet faktiskt inte, troligen bara chilla typ.


Fjärde frågan är från Isabella & hon undrar om jag skulle vilja va sminkad eller osminkad hela livet & den var AS SVÅÅÅR!  men jag tror osminkad för det är typ skönt & man kan ju ha ganska lixom slätt och fint ansikt utan smink, för man är ju fin som man är!


Femte frågan  är från Tilde & hon frågar vad min pinsammaste upplevelse är & om jag skulle ja kompisar eller mobilen, & jag har nog inte varit med om någon jätte pinsam eller värd att berätta & jag skulle nog välja .... vänner men det var svårt!


Sjätte frågan är från Lisa & hon undrav vilka mina favvo djur är, dom är:  kanin, koala, isbjörn, unicorn!!


Sjunde & sista frågan är från min förebind C, hon är bäst & jag älskar dig <3


tack för alla frågor som ni har skickat till mig, jag uppskattar det jätte mycket! ilysm!!   följ mig på snapchat för att veta när nya inlägg kommer mm. @klatchen05

vi ses snart igen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards